*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ*

سوالات و مباحث صوتی در موضوعات: تربیتی ، اعتقادی ، قرآنی ، خانواده

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ*

سوالات و مباحث صوتی در موضوعات: تربیتی ، اعتقادی ، قرآنی ، خانواده

باسلام خدمت شما بازدید کننده محترم این وبلاگ بصورت کاملا شخصی بوده و نسبتی با اساتید از جمله استاد تراشیون ندارد لطفا با نظرات خود به بهبود مطالب وبلاگ کمک کنید در صورت آمادگی جهت همکاری در یکی از بخش ها اطلاع رسانی کنید ... یا علی

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

20 اصل مهم در تربیت فرزند


از زبان حجت ال
اسلام  محمدمسلم وافی


 سخنرانی کامل بمدت 1 ساعت و 28 دقیقه (بصورت صداگذاری شده)

دریافت

حجم: 20.5 مگابایت

******

دریافت  بصورت سه قسمت هر کدام 30 دقیقه (بصورت صداگذاری شده)

  پخش آنلاین قسمت 1 الی 7            پخش آنلاین قسمت 8 الی 14        پخش آنلاین قسمت 15 الی 20

دریافت                                      دریافت                                      دریافت
حجم: 11 مگابایت                           حجم: 11.1 مگابایت                           حجم: 9.13 مگابایت

******

دریافت  بصورت مجزاء

01-  نقش تربیت در تقرب الهی فرزندان


02-توجه به تربیت عبادی فرزندان

03- اصل آموزش احکام به فرزندان

04- نقش کلیدی دعا در تربیت فرزندان

05-شتاب در آموزش احادیث به فرزندان

06-تقدیم تربیت رفتاری بر آموزش لسانی به فرزندان

07-شروع تربیت فرزندان با قرآن

08-اصل پرهیز از تربیت اجباری فرزندان

09- تغافل در برخورد با خطاهای فرزندان

10- رعایت تناسب مجازات با خطای فرزندان

11- پپرهیز تربیت به هنگام خشم

12- ابراز محبت و علاقه به فرزندان

13- تربیت فرزند بر مدار حب اهل بیت علیه السلام

14-توجه به نامگذاری با نگاه دینی

15- توجه به رعایت عدالت در میان فرزندان

16- مشارکت دادن فرزندان در دعا کردن

17- اهمیت دادن به سوالات کودکان

18- شناخت حقوق فرزندان

19-عدم افراط در نیکی کردن به فرزند

20-بازخواست والدین نسبت به تربیت فرزندان


دوستان گرامی به وبسایت کودکان استراتژیک نیز سری بزنید

مطالب بسیار مفیدی جهت انتقال مفاهیم دینی به کودکان دارد

نظرات  (۴)

بنام خدا
سلام
اصل 3 و 4 دانلود نمیشه
فقط میشه انلاین شنید
اگه ممکنه برام ایمیل کنید
میخوام این 20 اصل مهم و کلیدی رو توی شبکه های اجتماعی انتشار بدم
لیست انتشار بیداری اندیشه 09386690701
پیشاپیش ممنون از لطفتون
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۳ لبیک یا مهدی
بسیار عالی سپاسگزارم
پاسخ:
خواهش میکنم دعا کنید توفیق پیداکنم ادامشو تکمیل کنم
با سلام خدمت شما و فرزندان گرامیتان و همچنین تشکر از اطلاع رسانی شما
من جوانی 25 ساله هستم که به دلیل نداشتن شغل مناسب نمیخواستم ازداوج کنم ولی با دیدن شما و زندیگیتان تصمیم گرفتم که ازدواج کنم تشکر. اجرکم انداالله
با عرض ادب واحترام سلام خسته نباشید جناب اقای الاسلام و المسلمین تراشیون  ،اینجانب محمدهادی قربانی.فرزند اکبر با شماره کارت ملی 2440076287.من 30سال سن دارم،چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی و اجاره نشینی نمی توانم ازدواج کنم،مدتی هم هست،مصالح ساختمانی گران شده،و خشکسالی کارگری نیست،من نیز فن خاصی بلد نیستم جز کارگری،اطرافیانم هم توان مالی ندارند کمکم کنند ازدواج کنم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد،خواهشمندم اگر امکان داره به من کمک مالی کنید ازدواج کنم و بهتر زندگی کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکلی بزرگ شده،اگر یه کمک کوچکی اندازه اجاره خونه به من کمک کنید،یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری بیام بگم.خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من 09336166477.مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم.شماره عابر بانک رفاه (5894631535989081)بنام محمدهادی قربانی.تو راخدا کمک کن.موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی